onsdag 20 februari 2013

Long time ago

Hej!

Guuuud vad längesen det var jag skrev här känner jag, saknar det ändå lite!
Mycket har hänt sedan sist, det har blivit 2013, dock fortfarande snö och kallt ute. Jag läser fortfarande till omsorgsassistent och är inne på min andra termin, och jag trivs otroligt bra även om det har blivit lite mer studerande nu på senaste tiden.

Jag har även fått timanställning och sommarjobb på ett demensboende, har precis gjort klart min bredvidgång. Så hoppas utvärderingen blir bra :)

Jag och filip är fortfarande lyckliga och tillsammans och har redan bort i vår lägenhet i snart 7 månader, känns overkligt!! Men ja, jag tror jag ska börja blogga här lite smått igen. Dock ska jag bege mig mot duschen nu så ha de bra så länge! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar