söndag 30 september 2012

Vilodagen sägs det?

Här ligger jag, trött och tung i huvudet.. beror nog både på alkoholen som konsumerades igår och den lilla och dåliga sömnen som jag fått inatt..

Igår kom Olivia förbi på kvällen och vi fixade oss och drack något glas vin och blev lite glada sen drog vi vidare ner mot staden. Det hölls nämligen förfest hos vår kära klasskompis lollo, det var vi och kanske 10 st andra där och det var fantaaastiskt roligt! Runt 23 så drog vi vidare ut, olivia och jag bestämde oss för att kika in på deluxe men det var lite utav en besvikelse. Varför är det alltid så att förfesterna är så mycket rligare? Tog en taxi hem runt 0030 men det var ett jävla liv här hemma tack vare att filip hade kompisar här så jag somnade nog inte förens 0330..

Är i alla fall vaken nu och ska snart börja göra mig till en människa igen, ska nämligen ner till stan och träffa jonna!

Så ha en trevlig söndag! :)


1 kommentar:

  1. hej!
    finns det möjlighet att ha mailkontakt? skulle vilja veta lite mer hur du upplever din utnildning, omsorgsassistent/elevassistent.

    mvh, cornelia
    svensson.cornelia@hotmail.com

    SvaraRadera