måndag 4 mars 2013

Just do it

Tappat motivationen för i princip allt känns det som?
Skolan, träningen, bloggningen .... Men jag ska försöka ta tag i mig själv och ta tag i saker och ting.

Har precis ätit, blev lax med blomkål&broccoli samt en bakad potatis, namnam! Har även fått lite plugg gjort och städat lägenheten, så hyffsat effektiv förmiddag ändå. Jag ska snart bege mig till bussen och ta mig till körskolan. Det börjar närma sig slutet men det känns ändå otroligt tråkigt att ta sig dit för att sitta i en bil och bli bedömd, men jag vill ju ha mitt körkort och då måste skitgörat göras! Senare blir det att bege sig till lasarettet för mamma ligger inlagd där på hjärtintensiven, inget allvarligt men ska ändå besöka henne och se hur hon mår.

Träning får det bli sen ikväll, springer runt i träningskläder hela dagen ändå så ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar