måndag 3 september 2012

Tisdag

Godmorgon eller god förmiddag kanske man säger?

3 september idag i alla fall och jag sitter nyduschad med en kopp kaffe i handen (hör och häpna, ska göra det till en ny vana! varför vet jag inte?) Har varit ute och sprungit 5 km och vilar just nu upp mig framför top model.

Sista lediga dagen nu, imon börjar skolan. En skräckblandad förtjusning skulle jag väl vilja kalla det!! Men det blir nog kul, får hoppas på att människorna är härliga och att programmet blir kul och spännande.

Annars ska jag slappa lite nu på eftermiddagen, söka något jobb och sen ska jag förhoppningsvis cykla ner på stan för att umgås med fina emelie. Kan nog bli en kanon dag! Solen lyser och jag ska verkligen ta vara på den sista dagen nu!

Ha en bra dag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar