torsdag 6 september 2012

John blund, where are you?

Ligger just nu i sängen, ensam.. Hör musik och fIngrar som far över ett tangentbord i rummet intill. Har försökt att sova i ca en timme snart men antar att jag saknar en kropp bredvid min..

Imon är det sista skoldagen för veckan, och ska jag vara helt ärlig så är jag helt slut efter att ha börjat. Alla nya intryck, människor, info.. Blir ganska mycket för en hjärna att ta in på en & samma gång. Men utbildningen verkar kul & intressant och några i klassen likaså!

Ska upp om ca 6 h, så borde egentligen lägga ifrån mig mobilen och  försöka få John Blund att besöka mig. För min andra hälft lär inte lägga sig förens om ett par timmar och då är tiden alldeles för sent för mig.

Wish me luck och sov gott!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar