fredag 24 augusti 2012

Fredag återigen

Slappar i soffan framför tvn i väntan på att ta mig ner till hemköp för att möta upp Jonna! Inte träffat henne på någon månad så det ska bli kul att visa lägenheten och få träffas lite :) 

Jag har slutat jobba på eniro nu, börjar som sagt plugga den 4 september så kan vara skönt med lite ledighet och tid att förbereda sig. Men jag ser faktiskt fram emot det, hoppas klassen är kanon! :) 

Fredag idag, känns skönt, ska städa det sista i lägenheten nu, för ikväll ska filip och jag ha en liten dejt kväll. Vi ska till båtsmannen och äta ikväll sen kanske det blir bio, eller en film hemma.. Vi har inte riktigt bestämt oss än! Viktigt att unna sig något ibland ;) 

Men nu ska jag städa undan här sen fixa mig och bege mig! 

Ha en bra fredag! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar